Vēja parks Kurzeme
1 minūtes lasāmgabalsPublicēts pirms 65 dienām

SUNLY. ENERĢIJA, BET TIKAI ATJAUNOJAMĀ. MAINĀM PRIEKŠSTATU PAR ATJAUNOJAMO ENERĢIJU

SUNLY. ENERĢIJA, BET TIKAI ATJAUNOJAMĀ. MAINĀM PRIEKŠSTATU PAR ATJAUNOJAMO ENERĢIJU

Sākotnējais Sunly zīmols, tostarp logo, līdz ar uzņēmuma dibināšanu, tika izveidots 2019. gadā, un tas efektīvi atspoguļoja uzņēmuma prioritātes un to, kāda ir tā priekšvēsture. Tā kā Sunly ambīcijas ir kļuvušas drosmīgākas un vēlme kļūt par revolucionāru spēlētāju enerģētikas nozarē ir pieaugusi, kļuva skaidrs, ka nepieciešams jauns “skats uz dzīvi”. Mērķis bija radīt izteiksmīgāku uzņēmuma tēlu – tādu, ko izmantot gan sadarbojoties ar vietējām kopienām reģionos, gan ar citiem sadarbības partneriem, kā arī iesaistoties mazumtirdzniecības biznesā un veidojot savu atpazīstamību kopumā nozarē.

Sunly jaunais zīmols ir veidots, balstoties uz esošajām uzņēmuma pamata vērtībām: drosme, zinātkāre un sinerģija.

Pamatojoties uz plašām diskusijām un plašu tirgus analīzi, dzimadumpinieks ar gādīgu sirdi (a rebel with a caring heart)! Sunly dumpinieka īpašības – drosme, apņēmība un tiešums – ir atspoguļotas mūsu vēstījumos, kā arī vizuālajā stilā. Sunly izaicina nevis noniecina pastāvošos maldus un stereotipus zaļajā jomā un nereti tukšos solījumus no konkurentu puses. Tā vietā Sunly pilda savus solījumus, piedāvājot atvieglojumu enerģijas cenās un pieejamībā, tādējādi nodrošinot labumu visām iesaistītajām pusēm. Tas atspoguļo Sunly, kā apgādātāja (Caregiver), īpašības. Dumpinieks ir izaicinošs un drosmīgs, bet tajā pašā laikā rūpējas par tiem, par kuriem tas iestājas.

Vairāk informācijas par zīmola maiņu: ŠEIT.